είμαστε εφιάλτες που πιάσανε φωτιά.



Χμ. Την Κυριακή 12 Φλεβάρη πραγματοποιήθηκε μια μεγαλειώδης εξέγερση. Η μαζικότητα της οποίας ξεπέρασε αυτήν του Ιουνίου ενώ η έντονη συγκρουσιακή της διάθεση ξεπέρασε αυτήν του Δεκέμβρη. Η Κυριακή ήταν η μέρα όπου συμπικνώθηκαν η οργή και ο αγώνας των απεργιακών κινητοποιήσεων των δύο προηγούμενων ημερών. Το γεγονός που πιστοποιεί ότι ήταν μια σημαντικότατη νίκη του κινήματος (όπως άλλωστε και η 4η Φλεβάρη) είναι η τεράστια κοινωνική αποδοχή των συγκρούσεων. Εξάλλου είναι λογικό ότι, όπως στην κοινωνική ζωή ενυπάρχουν τόσο η εξέγερση όσο και η κοινωνική ειρήνη, έτσι και το κίνημα θα διακρίνεται τόσο από απογοητεύσεις (5η Μαϊου πιχί) όσο και από  ψυχολογικές ανατάσεις· και η Κυριακή ήταν αναμφισβήτητα μια νικηφόρα ψυχολογική ανάταση (ό,τι κι αν λένε οι διάφορες γλοιώδεις αμοιβάδες).

Και, δγιάολε, πώς να μην επιδοκιμάζονται κοινωνικά οι συγκρούσεις όταν με καταιγιστικό ρυθμό επιβάλλονται τα πλέον αντικοινωνικά μέτρα που δεν στοχεύουν μόνο στην οικονομική επιδείνωση των καταπιεσμένων, αλλά και στην συνολικότερη υποταγή της κοινωνίας στις επιδιώξεις κράτους και αφεντικών! Οι συγκρούσεις, τα μπάχαλα, τα "επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας από τους γνωστούς αγνώστους" εντάσσονται σε αυτό που ονομάζεται αντιβία. Την αντιβία δεν την χρησιμοποιείς επειδή την γουστάρεις (ή επειδή την έχεις φετιχοποιήσει) αλλά επειδή είναι η μοναδική επιλογή όταν απέναντί σου έχεις ένα ξεκάθαρα βίαιο καπιταλιστικό σύστημα.
Η βία κράτους και κεφαλαίου εκδηλώνεται με διάφορες κλιμακώσεις. Η δολοφονική καταστολή των μπάτσων νομίζω δεν είναι καν η ύψιστη έκφανσή της. Βία κυρίως είναι η ανεξαρτήτου είδους επιβολή της εξουσίας σε κάθε πτυχή της ζωής. Βία είναι η εξαθλίωση, η υλική και πνευματική φτώχεια, η ανεργία, η μισθωτή εργασία, η οικονομική κυριαρχία, η καταστροφή της φύσης. Όταν λοιπόν η πρωτογενής βία του κράτους συγκεκριμενοποιείται και αποκτά εμφανέστατα χαρακτηριστικά, όπως δηλαδή τα τελευταία 2 χρόνια όπου και τα τελευταία προσχήματα της αστικής δημοκρατίας καταργούνται, αντίστοιχα (είναι ανάγκη να) κλιμακώνεται και η κινηματική αντιβία. Μια τέτοια κλιμάκωση αντιβίας είναι μια πορεία (είτε είναι ειρηνική είτε όχι), η σύγκρουση με τις δυνάμεις καταστολής, τα μπουκάλια, το σπάσιμο μιας τράπεζας, οι γενικές απεργίες διαρκείας, το ένοπλο.

Δεν θέλω να εξετάσω τώρα την αποτελεσματικότητα των προηγούμενων μορφών αντιβίας, ούτε να αναπτύξω τις διαφωνίες μου με κάποιες από αυτές (βασικά από αυτές μόνο με το ένοπλο διαφωνώ). Με βάση τις παραδοχές όμως ότι ο ταξικός πόλεμος είναι υπαρκτός και ότι η κοινωνική αντιβία υφίσταται, τοποθετούμαστε στην πραγματικότητα που δείχνει ότι στο γενικότερο κίνημα υπάρχουν δύο αντικρουόμενα "στρατόπεδα" με φαινομενικά παραπλήσιες διεκδικήσεις: εκείνο του αυτοοργανωμένου, αδιαμεσολάβητου και συλλογικού αγώνα και εκείνο του ιεραρχικά δομημένου που ουσιαστικά λειτουργεί ως μία, εκ του ασφαλούς, αντιπολίτευση στην κυβερνητική πολιτική.

Το δεύτερο στρατόπεδο (κολλ μι αριστερά) δεν έχει απολύτως τίποτα να προσφέρει στο κίνημα. Ήδη από τις 20 Οκτώβρη το ΚΚΕ, περιφρουρώντας το κοινοβούλιο, φανέρωσε το πραγματικό του πρόσωπο δίνοντας  τέλος στις όποιες αυταπάτες υπήρχαν αναφορικά με τον ρόλο του. Ο οποίος δεν είναι άλλος από το να αναχαιτήσει την κοινωνική οργή, να φιμώσει κάθε πραγματικά επαναστατικό πρόταγμα και εν τέλει να κλείσει το μάτι στην εξουσία (εκλογές γαρ), μέσω ανακοινώσεων σιχάματα που κάνουν λόγο για "παρακρατικούς αναρχοφασίστες" έτσι ώστε να γίνει αρεστό μέχρι και στον τελευταίο υποστηρικτή του "τάξη και ασφάλεια". Ανακοινώσεις σιχάματα που ξεπεράστηκαν σε αηδία μόνο από τις ανακοινώσεις άλλων κομμάτων της αριστεράς. Κάτι που δεν άλλαξε ούτε την Κυριακή 12 Φλεβάρη αφού η εξέγερση ήταν ένα ολόκληρο παρακρατικό σχέδιο, ενώ ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ (γελάει ο κόσμος), ΝΑΡ βιάστηκαν να προσυπογράψουν ανερυθρίαστα τα λεγόμενα της μαμάς ΚΚΕ. Επιπλέον, για άλλη μια φορά ξεδιάντροπη ήταν συνολικά η στάση των σταλινικών. Λογικό, έτσι όλοι κερδίζουν: αφενός το κράτος βλέποντας να μετουσιώνεται η επαναστατικότητα του κινήματος σε ακίνδυνες ψήφους, αφετέρου το ΚΚΕ επωφελείται κερδίζοντάς τες. Ε, όλο και κάποια ψήφος θα περισσεύσει και για τους υπόλοιπους οπορτουνιστές αριστερούς ριζοσπάστες, αρκεί οι τελευταίοι να αποσαφηνίζουν διαρκώς πως δεν έχουν σχέση με τους κακούς αναρχικούς (ούτε καν κοινή προσυγκέντρωση λέμε!).

Από την άλλη όμως είναι γνωστό ότι σε περιόδους συστημικής κρίσης, δηλαδή όταν οι ενδογενείς αντιφάσεις του καπιταλισμού γίνονται αισθητές από όλους, είναι πιθανό να υιοθετηθούν από μεγάλο μέρος της κοινωνίας φαινομενικά αγνές, πατριωτικές τάσεις. Μόνο που αυτές οι αγνές πατριωτικές τάσεις είναι επικίνδυνες· είτε επειδή υποκρύπτουν εθνικιστικές προεκτάσεις, είτε επειδή λειτουργούν ως εν δυνάμει αιτίες ταξικής διαίρεσης του κινήματος.

 Όσον αφορά στο πρώτο "είτε". Είναι γεγονός ότι, όσο συντονισμένα και αν καμουφλάρονται ο ρατσισμός και οι πεποιθήσεις περί φυλετικής ανωτερότητας, είναι ολοφάνερο πως εκείνος που κραδαίνει μια ελληνική σημαία και τσιρίζει για "την ελλάδα που ποτέ δεν πεθαίνει", με μια πρώτη σκέψη, είναι φασίστας. Ωπ, για στάκα! Και με μια δεύτερη σκέψη φασίστας είναι! Όσο και αν προσπαθήσει να κατασκευάσει το σέηφ, πατριωτικό προφίλ του "έλληνα ακτιβιστή εναντίον του μνημονίου", ξέρουμε ότι κατά βάθος είναι νοσταλγός των χρόνων όπου "δεν φοβόσουν να βγεις έξω στο δρόμο", μαχαιροβγάλτης, δολοφόνος μεταναστών και αγωνιστών, οπαδός του χίτλερ και υποστηρικτής όσων ξεφωνίζουν να ξεβρωμίσει ο τόπος. Δεν πειράζει όμως, κονσερβοκούτια έχουμε.

Σχετικά με το δεύτερο "είτε" το πράγμα είναι λίγο πιο δαιδαλώδες. Δεν πιστεύω πως όποιος βγαίνει στο δρόμο κρατώντας ελληνική σημαία διακατέχεται από φασιστικές αντιλήψεις. Παρόλο που προσωπικά με απωθεί αφάνταστα, (ας πούμε πως) καταλαβαίνω ότι για εκείνον αποτελεί ένα σύμβολο με μεγάλη σημασία (λογικό, όταν από το σχολείο ήδη του έχει περάσει πως ανήκει στο ένδοξο έθνος που γαμεί και δέρνει). Ακόμη, παρόλο που έχω σοβαρές πολιτικές διαφωνίες μαζί του (με το κίνημα των αγανακτισμένων για την ακρίβεια στο οποίο τοποθετείται ο ράντομ τύπος με ελληνική σημαία) χαίρομαι πραγματικά που ένα κομμάτι κόσμου αγωνίζεται με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο, έξω από κομματικές καθοδηγήσεις. Ωστόσο, η εθνική ενότητα ως πρόταγμα μπάζει. Έλληνες είναι και οι τραπεζίτες που θα σου πάρουν το σπίτι, ελληνικά αφεντικά είναι εκείνοι που σου πίνουν το αίμα, έλληνας είναι ο μπάτσος που σε χτυπάει, έλληνας είναι και ο δημοσιογράφος που σε τρομοκρατεί κάθε βράδυ στις 8.
Γενικά είναι θετικό να ενώνεται κόσμος χωρίς έντονα φορτισμένη πολιτική ταυτότητα και να συσπειρώνεται γύρω από ένα κοινό σκοπό. Ε λοιπόν ο κοινός σκοπός τού "να φύγουν από δω και μετά βλέπουμε μωρέ" ΔΕΝ είναι αρκετός. Εάν ο αγώνας σου δεν έχει ξεκάθαρα αντικαπιταλιστική διάθεση και αντικρατικά χαρακτηριστικά, εάν αρνείται να τον απασχολήσει η αυριανή μορφή της κοινωνίας, αφενός ενδέχεται να λειτουργήσει εντελώς ρεφορμιστικά και να διαιωνίσει τα προβλήματα που υπάρχουν στον καπιταλισμό ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ενώ, αφετέρου ενδέχεται να προσελκύσει άτομα που, μόλις η κυβέρνηση επιτέλους πέσει και "φύγουν από δω", το πιθανότερο είναι να αρχίσουν να χώνουν κόσμο στις φυλακές.

Εν κατακλείδι, είναι φανερό πως το κράτος αλλάζει μορφή. Τα επερχόμενα χρόνια θα είναι τελείως διαφορετικά από αυτά που διανύουμε τώρα. Το ψηφιδωτό στο οποίο ανήκουμε μεταβάλλεται. Η καταστολή της κυριαρχίας όλο και εντείνεται, όπως και η επικοινωνιακή συκοφάντηση των κοινωνικών αγώνων από τα ΜΜΕ και τις πάσης φύσεως "πρωτοπορίες του κινήματος". Το ίδιο όμως και η διάθεση των ανθρώπων να πάρουν τη ζωή τους στα χέρια τους, η άσβεστη επιθυμία για την κοινωνική χειραφέτηση, για έναν άλλο κόσμο. Όπως και το πάθος για την λευτεριά.

ΥΓ. Μετανοείτε.

Narjahjanam - Undama Tath'hur Al Shams Mn Al Gharb

Τι να πει κανείς για τους Narjahanam(نار جهنم)... Μαύρο/του θανάτου/μεσανατολίτικο μέταλλο, side-project των Gravedom Tα δύο αδέλφια και το drum machine τους (ΤΟ DRUM MACHINE ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ TABOO) σπάνε μούτρα και χριστούλιδες γενικότερα.
Όσον αφορά στο άλμπουμ, τι να πει κανείς για το Undama Tath'hur Al Shams Mn Al Gharb(عندما تظهر الشمس من الغرب)... Απο τον ορίτζιναλ τίτλο μέχρι τα νύχια βρωμάει μίσος. Επαναλαμβανόμενα πωρωτικά γκιτάρ-ριφφς με τη μονοτονία να σπάει κάποιο πνευστό, βοθρόδεις, σώψυχα φωνητικά και αλλεπάλληλα drumbeats. Αυτά σε συνδυασμό με τον αραβικό στίχο σε κάνουν να θέλεις να πιάσεις το πρώτο γιαταγάνι που θα βρείς, να φτιάξεις ένα πρόχειρο τουρμπάνι από κωλόχαρτο και να βγεις στους δρόμους φωνάζοντας Al Jihaaaad! σκοτώνοντας αμαρτωλούς.

29 κατσκευαστές πλυντηρίων συνιστούν το Al Shar Wa Aljan ανεπιφύλακτα.
Κομματολίστα: 
   1. Taht Alamat Al Nujoom                   Listen        
   2.  Laheeb Al Nar                                   Listen
   3.  Al Jihad                                              Listen
   4.  Al Shar Wa Aljan                              Listen
   5.  Rayat Al Mowt                                 Listen
   6.  Nehaya Wa Bedaya                         Listen
   7.  Huroob Al Zaman Al Akheer          Listen
   8.  Yown Al Maw'oud                            Listen
                                                         9.  Al Aukhera                                        Listen


                                                                  Download

Al Jihaaaaaaaaad!!!!!



μπεστ οβ 2011.


Χμ. Οι 20 αγαπημένες μου κυκλοφορίες για το 2011. Η λίστα περιορίζεται κυρίως σε μπλακοντουμοντέθζ, ίσως ακολουθήσει σε άλλη ανάρτηση λίστα με φετινούς ΓΚΕΗ (aka indie, post κτλ) αγαπημένους δίσκους.



1.    Diapsiquir – A.N.T.I.


2.    Negative Plane – Stained Glass Revelations
Ομίχλη. Σκοτάδι. Ψυχεδέλεια. Μαγνητισμός. Η συναρπαστικότερη blackmetal κυκλοφορία του 11 δεν είναι το (orthodox?) blackmetal που έχουμε συνηθίσει. Η ατμόσφαιρά του σε αιχμαλωτίζει και σε κάνει να ικετεύεις το σατανά να σε σώσει. Κατεβάζετε εδώ και ο δγιάολος θα κυριεύσει αμέσως την αμαρτωλή ψυχή σας, ωραία πράματα.


3.    Ulcerate – The Destroyers of All
Δυσαρμονία και Χάος. Και, κυρίως, Ουσία. Δαιδαλώδες, ευφυές, τεχνικό (ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΟΜΩΣ) ντεθμέταλ. Πιστό στο πνεύμα των Deathspell Omega. Νιώσε και εσύ την τελειότητα και φέρε το μυαλό σου στα όρια της απόλυτης ηδονής ή της κράμπας, χα.


4.    Sun of Nothing – The Guilt of Feeling Alive
ΜΟΝΟ κλάμα. Οι σαν οφνάθιν ξεχείλωσαν τα όρια του μπιέμ, του σλατζ, του ντουμ. Βέβαια, το γεγονός ότι έχουν καταφέρει να αποκτήσουν έναν εντελώς ιδιαίτερο και προσωπικό ήχο το γνωρίζαμε. Αυτός ο δίσκος μούχει γαμήσει λέμε (αν και η αλήθεια είναι οτι τα ντρόουν / νόιζ περάσματα των προκατόχων του δε θα με χάλαγε αν υπήρχαν και εδώ). Άσε που ταιριάζει απόλυτα και με την παράνοια της καθημερινότητας του μάταιου τούτου κόσμου.


5.    Hexvessel – Dawnbearer 
Χμ, μιας και πρόκεται για κυκλοφορία του Kvohst (τι πάει να πει ποιός είναυτός!?) θα υποκείψω χωρίς ιδιαίτερες τύψεις σε ανώφελους συναισθηματισμούς: αριστούργημα. Μάλλον Αριστούργημα. Τόσο συναισθηματικά έντονος. Πράγματι "κομιστής". Κομιστής τόσων πολλών ξεχωριστών συναισθημάτων. Γλυκά μελαγχολικός, στοιχειωτικός, ταξιδευτικός, ντυμένος με νοσταλγικές φολκ φορεσιές. Η ακρόασή του γεννά πλήθος σκέψεων. Σκέψεων περίεργων, περήφανων, ονειροπόλων παράλογων. Απαισιόδοξων και το αντίθετο. Βασανιστικών και ταυτόχρονα ζωτικά αναγκαίων. Αντίθεση, η μαγική λέξη. Δίσκος για περίεργες ώρες. Για εκείνες τις στιγμές όπου η μοναξιά είναι ευπρόσδεκτη και λυτρωτική. Τις πρώτες φορές που αφέθηκα στο ταξίδι του μου ήταν αδύνατο να κοιμηθώ χωρίς να τον ακούσω. Από την άλλη δεν μπορούσα να κοιμηθώ αφού τον ακούσω. I am the ritual.


6.    Deathspell Omega – Diabolus Absconditus
Το καλύτερο EP του '11 γράφτηκε και κυκλοφόρησε το 05! Επανακυκλοφορία που όμως δε μας χάλασε καθόλου. Βασικά είναι DSO, οπότε.


7.    YOB – Atma
Χμ, η αλήθεια είναι ότι όταν ακούς το adrift in the ocean νιώθεις σανασέχει κλοτσήσει ο Μπατσινίλας σταρχίδια. Με ελαφρώς διαφοροποιημένη κατεύθυνση στον ήχο (συμμετοχή Scott Kelly γαρ) από τα προηγούμενα αριστουργήματα των ΓΙΟΜΠ, το atma (ή αλλιώς “the higher self”) είναι ένα γαμημένο ΝΤΟΥΜ ΕΠΟΣ.


8.    Dephosporus – Axiom
Απογείωση του grind με μαυρομεταλλικό (σικ) και crust υπόβαθρο. Αυτοπροσδιορίζονται ως astrogrind. Εγίνηκε, δεν τους χαλάμε χατίρι καθώς το Άξιομ γαμεί το σύμπαν όλο για πλάκα.


9.    Sarabante – Remnants
Σκοτεινό, πορωτικό, επιθετικό crust κομψοτέχνημα (οι στίχοι τού “πνιγμένοι στη σιωπή” κατεδαφίζουν κελιά λέμε). Πατάτε εδώ και αρχινάτε τις ΣΑΡΑΜΠΑΤΣΕΣ με τη ντουλάπα.

10.    Blaspherian – Infernal Warriors of Death 
Ντάξ, απλά πράματα. Αγνή, παρθένα, ελαιόλαδη ολντσκουλοντεθίλα με σατανέητωρ/γαμωσταυρέητωρ καταβολές. Αυτή η δισκάρα βιάζει ελέφαντες, ταυτιά μας, το ΧΡΙΣΤΟΚΑΙΤΗΜΠΑΝΑΓΙΑ.


11.    Terra Tenebrosa – The Tunnels
Λοιπόν: μυστικισμός + σκοτεινή ψυχεδέλεια + θεατρικότητα + μπλακμέταλ + noise rock + dark ambient + post/sludge περάσματα +… μπα είναι ανώφελο. Ακούστε την πιο ενδιαφέρουσα και ρηξικέλευθη κυκλοφορία της χρονιάς. Το ηχητικό αποτέλεσμα είναι αδύνατο να κατηγοριοποιηθεί, όσο για το συναισθηματικό? Απλά τολμήστε να μπείτε σε αυτό το απρόσιτο, μαύρο τούνελ. Α, επίσης αξίζει να σημειωθεί πως οι Tenebrosa ουσιαστικά αποτελούν την συνέχεια των θεών Breach, χωρίς όμως να υπάρχουν (?) κοινά σημεία μεταξύ τους.


12.    Sub Rosa – No Help to the Mighty Ones
Στοιχειωτικό σλατζοντούμ με ΑΣΥΛΛΗΠΤΕΣ φωνητικές μελωδίες και βιολιά (τα οποιά κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο). Εξαιρετική κλειστοφοβική ατμόσφαιρα σε συνδιασμό με ένα υπέροχο artwork. Λέμε δυναμικά ΝΑΙ.


13.    Craft – Void
Μπλακμέταλ κυκλοφορία που σε κάνει να κρατάς περήφανα αόρατα πορτοκάλια! Ποτισμένη με σκατοψυχιά και μαυρίλα που τονίζονται χαριτωμένα στις ντουμ στιγμές της. Ντύσε κιεσύ τα σπλάχνα σου με ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΑΤΣΑΛΙ.


14.    Ash Borer – Ash Borer
Ποστ μπλακ και μαλακίες. ΑΣ ΜΠΟΡΕΡ λέμε. Αυτό ακριβώς, τίποτάλλο.

15.    Defeatist – Tyranny of Decay
Η ακρόαση αυτού του deathgrind έπους προκαλεί ψυχική διατάραξη και βίαιη επίθεση στο νευρικό σύστημα. 19 λεπτά κοπανήματος. Κρίμα που διαλύθηκαν, γαμιέται οδίας.


16.    Necros Christos – Doom of the Occvlt
Μάστορες του τελετουργικού doom / death ήχου οι (σαπίλα, οχετός και) ΝΕΚΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ επιστρέφουν με ένα, σαγηνευτικό στην ολότητά του, occult soundtrack. Μεγαλοπρεπείς συνθέσεις που πλαισιώνονται ανατριχιαστικά με ιντερλούδια παιγμένα από παραδοσιακά όργανα. Εδώ μπορείτε να λάβετε κιεσείς την ευλογία της Kali Ma.


17.    Cruciamentum – Engulfed in Desolation
Αχ! Ακόμα θυμάμαι τα δάκρυα χαράς μου όταν άκουσα το EΝΓΚΑΛΦΝΤ ΙΝ ΝΤΕΣΟΛΕΣΙΟ πρώτη φορά. Όλντσκουλ ντεθμέταλ που θυμίζει dead congregation, άρα μανιασμένα σήματα επιδοκιμασίας και καρδούλες. Παίχτε μπάλα.

18.    Leviathan – True Traitor, True Whore
Ο Wrest ίσως να είναι η πιο ενδιαφέρουσα προσωπικότητα στο σύγχρονο μπιέμ. Κυκλοφορώντας το μνημειώδες massive conspiracy against all life το 08 προσέφερε μια ανάσα ζωής στην τότε χμ, ξεπεσμένη σκηνή. Φέτος συνελήφθη με κατηγορίες ξυλοδαρμό και βιασμό με μηχανήματα για τατουάζ (!) της κοπέλας του, κάτι που ο ίδιος αρνείται –εξού και ο τίτλος του άλμπουμ. Ένα άλμπουμ που χαρακτηρίζεται από την μηδενιστική ατμόσφαιρά του και τον σκοτεινό αρνητισμό του. Μιζέρια και πίκρα. Καλή φάση.


19.    Hat – Vortex of Death
 
Ο νορβηγικός Γίγαντας ξύπνησε (?). Το μπιέμ όπως παίχτηκε κάποτε και αγαπήθηκε. Με μίσος (aka “hat”). Αγνό, παγωμένο, σύγχρονο μα με την αύρα του παλιού, ΤΡΟΥ νορβήτζιαν μπλακμέτσαλ.


20.    Nadiwrath – Nihilistic Stench
Είναι ένας μπλακμεταλάς και ένας πάνκης σε ένα αυτοκίνητο. Πχιός οδηγάει? Οι ΝΑΝΤΙΡΑΘ φυσικά! Παλαβό, αλλόφρον, κοφτερό, μα πάνω απόλα ΠΩΡΩΤΙΚΟ καραμπλάκ με πάνκικη ριφφολογία και attitude. Το μόνο που με χάλασε ήταν η καθαρή παραγωγή (πεντακάθαρη μη σου πω), μπατ χου φακιν κερς.




Χμ, ακολουθούν σε τυχαία σειρά και κάπχιες άλλες φετινές κυκλοφορίες που ξεχώρισα.

Ravencult – Morbid Blood
Primordial – Redemption at the Puritan’s Hand
Ascension – Consolamentum
Blood Ceremony – Living With the Ancients
Murkrat – Drudging the Mire
Burzum – Fallen
Thantifaxath – Thantifaxath
Falls of Rauros – The Light that Dwells in Rotten Wood
Nightbringer – Hierophany of the Open Grave
Botanist – I, the Suicide Tree / II, a Rose from the Dead
Peste Noire – L’Ordure à l’état Pur
Von Goat – Disappear
Windhand – Windhand
Aosoth – III
Dodsengel – Dodsengel
Masakari / Alpinist [split]
Omega Massif – Karpatia
Murmuüre  – Murmuüre
Ramesses – The Rise of Magik
Trap Them – Darker Handcraft
Aldebaran – Buried Beneath Aeons
Apostle of Solitude / Rituals of the Oak / The Flight of Sleipnir – split
Conan vs Slomatics – split
Miasmal – Miasmal
Black Cobra – Invernal


Σε γενικές γραμμές, αρκετά παραγωγική και ενθαρρυντική χρονιά, αν εξαιρέσουμε τις μέγιστες απογοητεύσεις μορμπιντέητζελ και ΚΟΡΡΑΠΤΕΝΤ. Ειδικά οι τελευταίοι γαμώ τονάη θεό τους ε. Τελοσπάντων,  αναμένουμε το '12 με νέο ΑΗΧΕΗΤΓΚΑΝΤ!

σάουντσεκ.

Χμ. Ξαφνικά πλήττουμε και αναφωνήσαμε "γεννηθήτω μπλογκ" και βουαλά, βγήκε αυτό το μπλογκ (ψέμα).

Αποφασίσαμε τη δημιουργία του με σκοπό την στυγνή εκμετάλλευση του βήματος (αλήθεια) ώστε να μοιραστούμε σκέψεις, προβληματισμούς, πολιτικό λόγο, μουσική (βέβαια όσον αφορά ενδεχόμενες φολκ αναρτήσεις, προσωπικά...), καθώς και άλλους παρανοϊκούς παραλογισμούς, υπαρκτούς σουρεαλισμούς και ασυνάρτητες αβελτηρίες.
Ωστόσο, δεν θα λείψουν και διάφορα χαριτωμένα διαλείμματα όπου θα επιδιώκουμε την αποκρυπτογράφηση των Μεγάλων Μυστηρίων του Σύμπαντος (όπως γιατί η πλειοψηφία των παππουδογιαγιάδων χρησιμοποιεί τζόνσον μπέημπι σαμπού) ή την διαφώτιση αναφορικά με βαρυσήμαντα ζητήματα της επικαιρότητας (όπως οι μεταναστευτικές συνήθειες του αυστραλιανού πράσινου δενδροβάτραχου). Στα εγκαίνια θα σερβιριστούν πολύχρωμα κοκτέηλ με ακόμα πιο πολύχρωμες ομπρελίτσες και παράξενες μπουκίτσες με ακόμα πιο παράξενα ονόματα. Και μπίρες.

Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι μια μέρα θα τα θυμάστε όλα αυτά και θα βαράτε το κεφάλι μας στο τοίχο. Αυτά είχα να πω, γιατί κανείς δε νοιάστηκε.